.

 در تاریخ 1401/04/09 بازدیدی توسط آقای منتظری مدیر کل دفتر بهداشت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وضعیت بهداشت آب شهر رفسنجان انجام شد و از بخشهای مختلف شرکت آبفای رفسنجان بازدید کردند

در این دیدار ابتدا جلسه ای در دفتر مدیرعامل محترم شرکت آبفای رفسنجان و با حضور آقای دکتر اسماعیلی معاونت محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  ،کارشناسان دانشگاه ،آقای مهندس منتظری مدیر کل محترم دفتر آب و فاضلاب کشور و آقای مهندس روح الامینی مدیر محترم کنترل کیفی آبفای کرمان وآقای مهندس طاهری رئیس محترم اداره کنترل کیفی شرکت آبفای رفسنجان برگزار گردید .
در این جلسه مدیرعامل محترم شرکت آبفای رفسنجان ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان در جلسه افزود بهداشت آب خط قرمز شرکت آبفای رفسنجان است و تلاش ما وهمه همکاران در مجموعه شرکت آبفای رفسنجان بر این بوده که آب شرب با کیفیت بالا به دست شهروندان عزیز رفسنجان برسد .
آقای مهندس چرخ انداز افزود با توجه به حساسیت و اهمیت بهداشت آب این شرکت با نصب دستگاههای سنجش لحظه ای میزان کلر باقیمانده ،PH، کدورت  را بصورت لحظه ای و آنلاین در مخازن و شبکه توزیع در واحد تله متری شرکت کنترل می نماید.
وی افزود تصفیه خانه متعارف آب شرب رفسنجان با ظرفیت 930 لیتر بر ثانیه با پیشرفت فیزیکی چهل درصد با پیگیریهای انجام شده توسط  شرکت آب وفاضلاب  رفسنجان وتوسط شرکت مس رفسنجان در حال ساخت می باشد که انشاا.. تا شهریورماه سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید .
آقای مهندس چرخ انداز ادامه داد در حال حاضر تا زمان بهره برداری از تصفیه خانه در حال احداث 19 دستگاه آب شیرین کن در سطح شهر رفسنجان نصب شده است که جهت رفاه حال شهروندان عزیز برای آب با کیفیت بالامی توانند از این دستگاهها آب برداشت نمایند.
در این جلسه آقای دکتر اسماعیلی معاونت محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از وضعیت بهداشت آب و همکاری شرکت آبفای رفسنجان با این دانشگاه اعلام رضایت نمودند و تلاشهای مدیر عامل محترم وهمکاران واحد کنترل کیفی شرکت آبفای رفسنجان تقدیر وتشکر کردند
در ادامه آقای مهندس منتظری مدیر کل محترم دفتر کنترل و کیفیت آب و فاضلاب کشور بر اساس عملکرد سال 1400 که از طرف وزارت بهداشت به آب و فاضلاب کشور ارسال شده بود نتایج گزارش را مثبت ارزیابی کردند و نتایج آزمایشات را در بالاترین حد مطلوب بیان کردند .
آقای منتظری در پایان بر ادامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برای رفع مغایرت ها و مشکلات واحد بهداشت آب تاکید کردند.
در پایان این جلسه شرکت کنندگان از واحد تله متری ، تصفیه خانه در حال احداث و سامانه حذف آرسنیک حومه شرقی و واحد آزمایشگاه آب شرکت آبفای شهرستان رفسنجان بازدید نمودند.