- تاریخ ایجاد در پنج شنبه, 19 مرداد 1402 07:35
محمود نظری معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب رفسنجان اظهار داشت:
سامانه تلفنی ( ۱۲۲ ) یک پل ارتباطی میان مردم و شرکت آب و فاضلاب می باشد که مطالبات
و شکایات شهروندان را رسیدگی می نماید.
وی افزود: خدمات و سرعت پاسخگویی این سامانه برای جلب نظر و تکریم شهروندان نسبت به قبل افزایش یافته است.
نظری عنوان کرد: از ابتدای سال جاری پاسخگویی به تماس ۴ هزار و ۷۵۷ شهروند رفسنجانی با سامانه ۱۲۲ صورت گرفته است.
وی افزود :مرکز سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) شرکت آب و فاضلاب استان به صورت شبانه روز و همچنین شماره تلفن ۳۴۲۸۱۰۰۰ شرکت آبفا رفسنجان آماده ارائه خدمات به مشرکین میباشد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب رفسنجان